【歌詞対訳】Cisza(静けさ) by Bednarek(ベドゥナレク)


☆☆歌詞の日本語訳コーナーです☆☆

Cisza(静けさ) by Bednarek(ベドゥナレク)
http://www.mmwarszawa.pl/445400/2013/4/11/kamil-bednarek-z-zespolem-w-hard-rock-cafe-konkurs?category=news


夜、静けさに包まれて座ってる
彼らには聴こえていない 俺はまるでトランス状態
この単純な音が俺を揺らす
俺の上には雲がかかってる
すべては簡単で矛盾している

今日は嬉しくて、喜びをそこら中へ運ぶよ
また笑える すべては良くなるって分かってる
この速度の中で自分を見つけたくて
人混みの中で途方に暮れてる
自分の人生を愛という基盤の上に作り上げるよ

*サビ(x2)
この瞬間は俺たちと共にある
誰もそれを奪うことはできないんだ
俺たちが自分自身でいられる限りは
喜びとともに、それぞれの新しい一日を発見するよ


彼らは聞いているけど、聴こえていない
俺たちは空と静けさの間で自分を見つける
彼らは見ているけど、見えていない
そしてお前の喜びをからかう
自分たちが必要な時にしかやってこないんだ

俺を包む静けさ 黄昏が降りる
俺はまだ静けさに耳をすませてる
心臓が強く打って、俺に確認させてくれる
人を信じる価値があるって

覚えていてくれ 希望は贅肉じゃなくて糧になるということ
幸せへの扉は開いているから 鍵は探さなくていいんだ
お前の天使は、お前の信念を目覚めさせたがってる

*サビ(x2)


Siedzę wieczorem ogarnięty moją ciszą
Oni nie słyszą a ja tak jak w transie
Te proste dźwięki mnie kołyszą nade mną chmury wiszą
Wszystko jest takie łatwe i paradoksalne

Zadowolony niosę radość dzisiaj wszędzie
Znowu się uśmiecham wiem że wszystko dobrze będzie
Zagubiony w tłumie chcąc odnaleźć się w tym pędzie
Buduję swoje życie na miłości fundamencie

Te chwile są z nami
I nikt nie zabierze ich dopóki my
Będziemy wciąż tacy sami
Z radością odkrywać każdy nowy dzień

To te chwile są z nami
I nigdy nie zabierze nam już ich nikt
Nie zabierze nikt

Oni słuchają lecz nie słyszą
Między niebem a ciszą spotykamy siebie
Oni patrzą lecz nie widzą z Twojej radości szydzą
Przychodzą kiedy są w potrzebie

Cisza wokół mnie, zapada zmrok
A ja nadal w nią wsłuchuję się
Serce swoim rytmem mocno upewnia mnie,
Że warto wierzyć w ludzi

Pamiętaj o tym że nadzieja karmi a nie tuczy
Do szczęścia otwarte drzwi nie szukaj kluczy
Twój Anioł chce Twą wiarę obudzić

Te chwile są z nami
I nikt nie zabierze ich dopóki my
Będziemy wciąż tacy sami
Z radością odkrywać każdy nowy dzień

To te chwile są z nami
I nigdy nie zabierze nam już ich nikt
Nie zabierze nikt


最後まで読んでくださってありがとうございます♪
にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村
にほんブログ村 音楽ブログへ
にほんブログ